Expositie in bibliotheek

Fotoclub ’s-Gravenzande heeft tot eind december een foto-expositie in de bibliotheek ’s-Gravenzande. De foto’s aan de achterwand kunt u gaan bezichtigen tijdens de openingstijden van de bibliotheek. Het is een gevarieerde serie, met o.a. natuur-, landschap-, straat- en portretfoto’s van diverse clubleden van de fotoclub.

Bent u geinteresseerd in fotografie en wilt u eens kijken wat de fotoclub voor activiteiten onderneemt, kom dan eens een aantal keer kijken tijdens een clubavond. Iedere week is een bepaald thema of onderwerp vastgesteld, waarin onderlinge bespreking van de eigen fotografische resultaten wordt gedaan. De fotoclub houdt haar clubavond elke donderdag vanaf 20.00 uur in de fotozaal van de bibliotheek, ingang Zandeveltweg.