Cheque voor DFG

Eind december mocht Dia- en Fotoclub ‘s-Gravenzande een cheque in ontvangst nemen uit handen van Richard Verbeek van Fonds Westland. De ‘s-Gravenzandse fotoclub bestaat in 2019 50 jaar. Gedurende het hele jaar zijn er verschillende activiteiten en daarvoor is een extra gift meer dan welkom. DFG neemt o.a. deel aan “Kom in de Kas”. Op de jubileumdag, 12 oktober, wordt in “De Kiem” een expositie van fotowerk van haar leden gehouden. Tijdens de expositie worden lezingen gehouden door twee bekende Nederlandse fotografen. Op verschillende andere dagen worden workshops gehouden.
Iedereen die geïnteresseerd is in fotografie, is welkom met vragen over, en voorbeelden van eigen werk. De leden van DFG zijn dan op die dagen bereid jouw werk te bespreken.

IMG_7794

Voorzitter Pieter van der Harst (links) ontving van Richard Verbeek de cheque van Fonds Westland