Fotoclub ‘s-Gravenzande (DFG) winnaar Westland cup

Paul van Gaalen is met zijn foto ‘Oefening’ winnaar geworden van de Westland cup 2019, een onderlinge fotowedstrijd tussen de drie Westlandse fotoclubs.
Rob te Mebel van Fotoclub Maasland werd tweede met zijn foto ‘Stilleven’. Ben van Elswijk van de Naaldwijkse fotocub WAFV is met zijn foto ‘Notenkraker’ derde geworden.
De winnende foto is een samengestelde foto gemaakt in museum Voorlinden. Paul vindt het een uitdaging om zijn foto’s zo te bewerken totdat er een boeiend beeld ontstaat. Ook op deze foto zijn verschillende fotobewerkingen toegepast.

De prijsuitreiking vond dit keer plaats bij Fotoclub Maasland. Helaas kon Paul daarbij niet aanwezig zijn en heeft voorzitter Pieter van der Harst de beker uitgereikt op de wekelijkse clubavond van de fotoclub.

Op de foto voorzitter Pieter van der Harst en Paul van Gaalen (rechts)