..

Maak met je smartphone een mooie foto van of over het Westland. Misschien wordt jij dan wel de winnaar en ontvang je een waardebon van € 100,-  en een uitnodiging voor deelname aan een workshop/lezing over fotograferen met je mobiel!

* Deelnamevoorwaarden:

* iedereen vanaf 16 jaar kan meedoen, behalve professionele fotografen en leden van DFG * maximaal 2 foto’s in Jpeg formaat * mail je foto’s via we-transfer naar ypkoene@kpnmail.nl  onder vermelding van  “Westland 2019” * uiterste inzend datum 1 augustus 2019 * een jury zal de inzendingen beoordelen en 10 foto’s selecteren * tijdens ons jubileum-event op 12 oktober a.s. zal de winnaar bekend worden gemaakt * tevens zullen alle genomineerden worden uitgenodigd voor een lezing/workshop over fotograferen met de smartphone * de inzender van de winnende foto ontvangt een waardebon van 100 euro * DFG en Kom in de Kas mogen de foto’s gebruiken in het kader van deze wedstrijd met naamsvermelding * inzender geeft aan de maker te zijn van de foto * DFG behoudt zich het recht voor foto’s uit te sluiten van deelname wegens bezwaarlijke of ongepaste inhoud * inzender dient rekening te houden met het privacy regelement conform de AVG * derden hebben niet het recht foto’s te verhandelen  en/of voor financiële doeleinden te gebruiken * DFG aanvaardt op geen enkele wijze enige aansprakelijkheid voor het wederrechtelijk insturen van foto’s waarop auteursrecht van derden rust * discussie over de uitslag is niet mogelijk.