DFG zoekt nieuwe leden

Heeft u ook wel eens, bij het zien van een foto, de gedachte had ik die foto maar gemaakt?

Dit overkomt iedere amateurfotograaf. ‘Dat is een kwestie van zien’ wordt er dan gezegd.

De één ziet het, de ander niet. Toch kun je dit jezelf aanleren door veel naar het werk van andere fotografen te kijken. Het is niets anders dan veel kilometers maken.

DFG fotoclub ‘s-Gravenzande bestaat uit enthousiaste amateurfotografen die wekelijks werk van elkaar zien en bespreken. Voor jou de ideale club om die kilometers te maken. Door zelf foto’s in te zenden en deze te laten bespreken ga je beter fotograferen!

DFG is op zoek naar een mooie mix qua leeftijd en interesses want fotografie neemt andere vormen aan. Smartphones worden steeds meer ingezet en digitaal gaan levert nieuwe mogelijkheden op.

Er komt meer aandacht voor audiovisueel. Hot is een mix maken van stilstaande- en bewegende

beelden. Enkele leden zijn al actief op dit gebied.

Nieuwsgierig geworden? DFG bestaat 50 jaar en is nog steeds springlevend. Je kunt op 6 en 7 april een expositie van ons bezoeken tijdens ‘Kom in de kas’ te Maasland.

Bezoek vrijblijvend onze clubavond om te ervaren of het iets is voor jou.

Graag tot ziens!

Clubavond:    donderdagavond aanvang 20.00 uur