Westland trofee voor DFG

Donderdag 10 november was de prijsuitreiking van de Westland trofee bij DFG in de fotozaal van de bibliotheek. Ondanks het slechte weer waren er toch nog redelijk wat bezoekers/gasten van onze buren-fotoclubs uit Naaldwijk en Maasland gekomen. Marcel Batist van de WAFV (Naaldwijk) gaf aan het begin van de avond een toelichting over de puntentelling, waarbij hij vertelde dat er soms doorgeteld diende te worden tot 2 cijfers achter de komma, zo dicht bij elkaar lag het in sommige gevallen. Johan Rimmelzwaan praatte deze avond netjes aan elkaar en afgevaardigden van de 3 fotoclubs (namens DFG Jan Bonsing) gaven steeds hun commentaar op de ingeleverde foto’s. Uiteindelijk is de uitslag van de Westland trofee 2016 als volgt geworden:

1. De anemoon – Ineke Nientied – DFG ‘s-Gravenzande

2. Puur natuur – Linda Manzaneque – WAFV Naaldwijk
3. In gedachten – Rob te Mebel – FM Maasland
Omdat Ineke op de 10e november niet aanwezig kon zijn, heeft voorzitter Yves Corbeau afgelopen donderdag de trofee uitgereikt aan Ineke.
Ineke, hartelijk gefeliciteerd met deze mooie prijs.

westlandcup2016_2441