Clubfotograaf DFG 2018

Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Dia- en Fotoclub ’s-Gravenzande was de aftrap van het gouden jubileumjaar. Deze feestelijke gebeurtenis is geopend met de bekendmaking van de fotograaf van het jaar 2018. In een onderlinge Foto van de maand-competitie is het werk van Ineke Nientied als beste beoordeeld. Ineke beheerst als geen ander de techniek, vaak met lange sluitertijden, van het maken van zijdezachte kustfoto’s en o.a. van melkachtige witte watervallen met machtige rotspartijen. Deze zomer verkent zij met haar camera ”De Morvan” met in haar kielzog een groep cursisten. Tweede in de competitie werd Johan Rimmelzwaan en derde André Hartensveld.
Het werk van de andere leden is overigens zeer uiteenlopend. Van landschap-, portret-, macrofotografie tot stilleven. Abstracte surrealistisch en experimentele fotografie krijgen dit jaar tijdens diverse thema-avonden een breder podium. Op 6 en 7 april 2019 tijdens ’Kom in de kas’ kunnen bezoekers in een expositie ruimte een aantal werken van de leden bewonderen. U bent dan van harte welkom.

20190115_120203(1)